Politica Retur

Prin intermediul acestei pagini, dorim să te informăm că drepturile și obligațiile noastre, precum și ale tale în ceea ce privește returnarea produselor cumpărate online, de pe site-ul www.asboutique.ro, sunt reglementate de dispozițiile O.U.G. 34/2014 cu modificările ulterioare privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

  1. INFORMAȚII PRIVIND EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE CONFORM O.U.G. nr. 34/2014

Perioada legală de retragere este de 14 zile calendaristice.

  1. DREPTUL DE RETRAGERE CONFORM O.U.G. 34/2014

1.1. Ai dreptul de a te retrage din contract, fără a preciza motivele retragerii, în termenul legal de 14 zile calendaristice calculate din ziua în care:

  • tu sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine, intrați în posesia fizică a produselor, în cazul unui contract de vânzare cumpărare;
  • tu sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine, intrați în posesia fizică a ultimului produs, în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singură comandă și livrate separat.

1.2. Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, prin una dintre următoarele variante:

  • Completarea Formularului de retur pe care îl regăsești la finalul acestei pagini.
  • Transmiterea unui e-mail la adresa contact@asboutique.ro în care precizezi toate informațiile care se regăsesc în formularul de retur.
  • Numele Tău (așa cum apare pe comandă)
  • E-mail-ul tău (folosit în comandă)
  • Telefon (așa cum apare în comandă)
  • Adresa ta (așa cum apare pe comandă)
  • Nume titular cont bancar (contul în care-ți returnăm banii)
  • IBAN-ul tău (contul în care-ți returnăm banii)
  • Nr. comenzii
  • Numele produselor pe care le returnezi, așa cum apare pe factură și numărul de bucăți
  • Motivul Returului
  • Alte mențiuni

În oricare din cele 2 situații în care ne vei comunica solicitarea de retur îți vom confirmă primirea, prin e-mail, în maxim 24 de ore lucrătoare. Folosirea formularului menționat nu este obligatorie, ci este o recomandare pentru desfășurarea în condiții optime a procedurii de retur.

  1. CONSECINȚELE RETRAGERII

2.1. Vei suporta costurile aferente legate de returnarea produselor, cu excepția situației în care returul este solicitat din cauza faptului că produsele prezintă deteriorări, sau au fost livrate greșit (fără a respecta comandă efectuată).

2.2. În cazul returnării, sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora. 

2.3. Este necesar să expediezi în decurs de maximum 14 zile de la data primirii produselor și la care ne-ai comunicat decizia de retragere.

2.4. Îți vom rambursa sumele pe care ți le datorăm (în conformitate cu OUG 34/2014) nu mai târziu de 14 zile de la data la care primim înapoi produsele.

  1. ASPECTE PRIVIND RAMBURSAREA SUMELOR ÎN CAZUL RETRAGERII 

3.1. Vom efectua rambursarea prin virament bancar, în contul specificat deține în formularul de retur sau transmis pe mail, în momentul în care ai efectuat cererea de retur. Nu ți se vor percepe comisioane că urmare a unei astfel de rambursări.

3.2. Valoarea rambursului va fi astfel:

  • Va fi egală cu suma produselor returnate plus valoarea costului de transport, în cazul în care returul este solicitat din cauza faptului că produsele prezintă deteriorări sau au fost livrate greșit (fără a respecta comanda efectuată).
  • Va fi egală cu suma produselor returnate minus valoarea costului de transport, în cazul în care returul nu este datorat unei greșeli de comandă sau din cauza deteriorării acestuia.
  1. EXCEPTĂRI DE LA DREPTUL DE RETRAGERE

4.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele:

  • produsele confecționate după specificațiile prezentate de tine sau personalizate în mod clar;

4.2. În conformitate cu prevederile art. 14 din Directiva 2011/83/UE, te informăm că în cazul în care îți exerciți dreptul de retragere după ce ai utilizat bunul într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestuia, vei răspunde pentru eventuală diminuare a valorii bunului. Pentru a stabili natură, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor, va trebui să le mânuiești și să le inspectezi în același mod în care ți s-ar permite să o faci într-un magazin. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, îți recomandăm să inspectezi bunul cu grijă necesară.

4.3. Cu titlu de recomandare, te rugăm să ai în vedere că produsele să fie returnate, pe cât posibil, în ambalajul original, însoțite de factură fiscală.

  1. ASPECTE GENERALE PRIVIND RETURUL PRODUSELOR
  2. Poți solicită un produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele comandate și returnate.
  3. În cazul livrării prin curier, îți recomandăm să refuzi primirea coletelor al căror ambalaj este deformat/ deteriorat, în vederea simplificării formalităților de retur, precum și a diminuării timpului de înlocuire a produsului.
  4. Comunicarea cu ține se va face în scris pe adresa de e-mail de pe care s-a efectuat comandă inițială.
  5. Livrarea produselor se face exclusiv prin curier.
  • Procedura standard prevede că noi să inițiem o cerere de retur către compania de curierat Sameday (Delivery Solutions S.R.L). AWB-ul aferent returului va fi trimis pe e-mail, la aceeași adresă de la care a sosit cererea de retur și va fi prezentat curierului în format fizic sau pe telefon.
  • Poți alege o altă firmă de curierat, însă în acest caz vei suporta costul transportului (achitând taxa de expediere colet) și ocupându-te personal de înregistrarea unei comenzi la firma de curierat aleasă de ține. Produsele vor fi trimise la adresa: Str. Mușețelului, nr 1, Ploieșți, Județ Prahova, cod poștal 100136.
  • Coletele expediate prin Poșta Română NU vor fi acceptate.
  1. Îți recomandăm că returul produselor să se realizeze în termen de maximum 14 zile calendaristice de la dată primirii produselor.
  2. În cazul în care produsele se comercializează sub formă unui pachet promoțional, se va returna pachetul în întregime, așa cum a fost achiziționat.
  3. Pentru alte informații legate de returul produselor, ai posibilitatea transmiterii unui e-mail la adresa contact@asboutique.ro.

III. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

www.asboutique.ro este site-ul societății Proudfresh S.R.L și prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:

  • executarea contractului încheiat cu ține, care include și returnarea produselor/ restituirea sumelor că urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/ condițiilor menționate mai sus;
  • conformarea cu normele, reglementările legale

În cazul în care nu există neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații Proudfresh S.R.L vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/ avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele cu caracter personal necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz.

În cazul în care nu dorești să furnizezi aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conformă legislației din domeniul fiscal.

Formular retur produse

Completează formularul de mai jos. Îți vom confirma primirea cererii de retur în maxim 24 de ore lucrătoare.

Multumim ca te-ai abonat!

Foloseste codul de mai jos si ai 5% EXTRA reducere la prima ta comanda!